پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف
پیام های کوتاه
  • ۱۰ تیر ۹۲ , ۰۹:۳۷
    غم...
آخرین مطالب
آخرین نظرات
پنجشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۲، ۰۷:۰۸ ب.ظ

پاییز من...

پاییز نزدیک است

نیایی زرد میشوم

آن وقت تو می مانی و حسرت دیر رسیدن

و صدای خش خش من که زیر پاهای تو خورد میشوند

  • محمد علیزاده

دل نوشت

نظرات  (۴)

  • کوثر ✜عاشق شهید همّت✜
  • تابستان هم راهی می شود
    ولی
    هوای ایوان دلم همیشه پاییز است..


    اللهم عجل لولیک الفرج
    اللهم احفظ قائدنا امام الخامنه ای
    اللهم ارزقنا شهادة فی سبیلک
    و نسلی که زیر پای نسل دیگری مثل برگ پاییزی له میشود....
    پاسخ:
    moiiiiiiiiin
    و صدای خش خش من که زیر پاهای تو خرد میشوند؟ یا میشوم ؟!

    عالی
    سلام.. تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتون در "قلم تو"

    "پاییز من"

    با آدرس: http://harfeto.ir/?q=node/7416

    در این سایت انتشار یافت.

    چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.

    هدیه سایت قلم تو به شما:
    حضرت فاطمه زهرا - سلام الله علیها - فرمود: همانا حقیقت و واقعیّت تمام سعادت ها و رستگاری ها در دوستی علی - علیه السلام - در زمان حیات و پس از رحلتش خواهدبود.

    یا علی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">