پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف
پیام های کوتاه
  • ۱۰ تیر ۹۲ , ۰۹:۳۷
    غم...
آخرین مطالب
آخرین نظرات
پنجشنبه, ۲۸ شهریور ۱۳۹۲، ۱۱:۰۵ ق.ظ

آینه ی شکسته...

ما تکه های یک آینه ی شکسته ایم

هر کدام دیگری را در خود نشان میدهیم

  • محمد علیزاده

دل نوشت

نظرات  (۸)

  • نسل60 آزاد از این دنیا
  • آینه شکسته ایم برای همین هیچ کداممان صاف نیستیم......
  • قابهایی از دنیای اطرافم
  • گزارش تصویری از کافه سنتی عمو رضا

  • قابهایی از دنیای اطرافم
  • هوایم را داشته باش …
    وقتی تو هوایم را داری هوا هم خوب میشود
    اصلا هوا هم به هوای تو خوب میشود
    کمی تا قسمتی جالب
    زیباست

    سلام

    تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتان به سایت "حرف تو"
    "آینه ی شکسته
    "
    با آدرس: http://harfeto.ir/?q=node/14422 
    در این سایت انتشار یافت.
    چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.
    هدیه سایت حرف تو به شما:

    "امام رضا (علیه السلام): به خداوند خوشگمان باش؛ زیرا خداوند می فرماید: من نزد گمان بنده مومن خویش هستم، اگر به من خوش گمان باشد، به خوبی با او رفتار می کنم و اگر به من بدگمان باشد، به بدی با او رفتار می کنم."

    یا علی
    سلام

    مطلب شما در "tobenvis.com" درج گردید.

    منتظر حضور بعدی شما و ارسال مطالب زیبایتان هستیم

    توبنویس جایی برای نخبگان و ارزشی نویسان ...

    هدیه توبنویس به شما افسر جنگ نرم :

    امام علی علیه السّلام فرمودند:

    إِذَا احْتَشَمَ الْمُؤْمِنُ أَخَاهُ فَقَدْ فَارَقَهُ یقال حشمه و أحشمه إذا أغضبه و قیل أخجله و احتشمه طلب ذلک له و هو مظنة مفارقته؛

    آنگاه که مؤمن برادرش را به خشم آورَد از او جدا شود. بعضی گویند معنی چنین است: اگر برادر مؤمن را به خجالت و خشم آورد زمینه جدایی و دوری را فراهم آورده است.

    نهج البلاغه، حکمت 472

    توبنویس : tobenvis.com

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">