پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف
پیام های کوتاه
  • ۱۰ تیر ۹۲ , ۰۹:۳۷
    غم...
آخرین مطالب
آخرین نظرات
چهارشنبه, ۲۷ شهریور ۱۳۹۲، ۰۵:۵۳ ب.ظ

آخرین نفس های خودکار...

از خودکارم خجالت می کشم

که آخرین نفس هایش را هم به پای حرف های ناگفته ام میکشید

  • محمد علیزاده

دل نوشت

نظرات  (۸)

  • کوله پشتی انتظار
  • خدا را شکر که در شهر ماندید و نرفتید ببینید... و هرکه غمــــــــــــــش بیشــــــــــــــــتر دردش بیشــــــــــــــتر...
  • نسل60 آزاد از این دنیا
  • این خودکار بیک های قدیم به نظرم معرفتشون بیشتر بود

    همیشه خاطره ههای خوش رو باهاشون مینوشتیم

    اما این نسل خودکار بیشتر کاتب غم شدن................
    پاسخ:
    azizaaam
    be nasle 70 ha toxin nakoni
    midouni ke momkene che etefaghi biyofte
  • قابهایی از دنیای اطرافم
  • تمـــام  غصه هــایــی را کـــه بــرایـــت خـــوردم!
    بـــالا مــی آورم
    طـــعـــم بـــیهودگـــی مــیــداد…!

    ایول به خودکار..

    پاسخ:
    با مرام

    سلام .من آدرستون رو از وب آجی گرفتم.

    وبم رو تازه راه انداختم.ممنون میشم به وبم سر بزنید.

    پاسخ:
    کمکی از دستم بر بیاد دریغ نمی کنم
    یادم رفت بگم عکس خودتون؟؟
    پاسخ:
    در حال حاضر این بیشتر همه عکسام دوست دارم
    عالی بود
    لذت بردم
    من با نسل 60 موافقم...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">