پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف
پیام های کوتاه
  • ۱۰ تیر ۹۲ , ۰۹:۳۷
    غم...
آخرین مطالب
آخرین نظرات
شنبه, ۲۳ شهریور ۱۳۹۲، ۰۲:۰۳ ب.ظ

که انالله و انا الیه راجعون....

می گویند بت پرست شده ام
پس ترکت میکنم که به سوی خدای خود باز گردم
که انالله و انا الیه راجعون
  • محمد علیزاده

خدا

نظرات  (۳)

سه حرف دارد
اما برای پر کردن تنهای من حرف ندارد
خدا

منتظر حضورتان در وبلاگ کلید بهشت هستم
  • قابهایی از دنیای اطرافم
  • ﺍﺳﻤﺖ ﭼﻪ ﺑﻮﺩ ؟
    ﻣﯽ ﺧﻮﺍﻫﻢ ﺑﻦ ﺑﺴﺖ ﻫﺎﯼ ﺯﻧﺪﮔﯿﻢ ﺭﺍ ﺑﻪ ﻧﺎﻣﺖ ﮐﻨﻢ . . 
    در این حد!!!
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">