پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف
پیام های کوتاه
  • ۱۰ تیر ۹۲ , ۰۹:۳۷
    غم...
آخرین مطالب
آخرین نظرات
سه شنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۲، ۰۵:۳۷ ب.ظ

هواشناسی...

هواشناسی دلم
هوای امروز دلم را آفتابی پیشنهاد کرده بود
اما امروز هوای دلم ابریست , و گاهی آسمان چشمانم هم بارانی میشود
میبینی دلتنگی ام برای تو همه ی پیش بینی ها را خراب کرد!!
  • محمد علیزاده

دل نوشت

نظرات  (۷)

هــــــــــــــــــــــی وایـــــــــــــــــــــــــــــــــ ... :(
زیبا بود و دلنشین
  • عارف برات وند
  • عالی بود
  • قابهایی از دنیای اطرافم
  • دلم را تهدید کرده ام که اگر یکــــــــــــــــبار دیگر بهانه ات را بگیرد

    میدهم دوبــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــاره

    بسوزانیــــــــش...
    :|

    سلام

    مطلب شما در سایت "
    tobenvis.com"

    منتشر گردید

    منتظر حضور بعدی شما و ارسال مطالب زیبایتان هستیم

    توبنویس جایی برای نخبگان و ارزشی نویسان ...
     




    توبنویس :
    tobenvis.com

    سلام

    تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتان به سایت "حرف تو"
    هواشناسی دلم"
    "
    با آدرس:  http://harfeto.ir/?q=node/13879
    در این سایت انتشار یافت.
    چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.
    هدیه سایت حرف تو به شما:

    "امام رضا (علیه‌السّلام): به کودک دستور ده که با دست خودش صدقه بدهد، اگرچه به اندازه تکّه نانی یا یک مشت چیز اندک باشد؛ زیرا هر چیزی که در راه خدا داده میشود، هرچند کم، اگر با نیّت پاک باشد زیاد است."

    یا علی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">