پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف
پیام های کوتاه
  • ۱۰ تیر ۹۲ , ۰۹:۳۷
    غم...
آخرین مطالب
آخرین نظرات
سه شنبه, ۱۹ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۰۲ ق.ظ

نقاشی من...

رویا هایم همه خط خطی شدند
از همان اول هم نقاشیم تعریفی نداشت
  • محمد علیزاده

دل نوشت

نظرات  (۹)

  • لایتنــــــــاهی ...
  • سلام علیکم
    ولادت حضرت فاطمه‌ی معصومه و هفته‌ی کرامت مبارک!
    فکر کنم نظر یک وبلاگی رو به اشتباه اینجا فرستادم... ببخشید
    با مجموعه طرحی با موضوع "سبک زندگی اسلامی- ایرانی در نگاه رهبر" به‌روزم. کلیک رنجه بفرمایید...
    یا علی علیه السلام
    منم نقاشیم تعریفی نداره... همش باید پاک کن کنارم باشه وگرنه بدجورجاش میمونه..

    سلام

    مطلب شما در سایت "
    tobenvis.com"

    منتشر گردید

    منتظر حضور بعدی شما و ارسال مطالب زیبایتان هستیم

    توبنویس جایی برای نخبگان و ارزشی نویسان ...
     




    توبنویس :
    tobenvis.com

    سلام و بسیار زیباست هم وبلاگ هم مطالب تشکر
    +ماهم با یک پست جدید در خدمتیم
    نظر فراموش نشه
    در پناه حق
    تمرین کنی، می‌شود...
  • قابهایی از دنیای اطرافم
  • همیشه رویاهایم را قشنگ میکشیدم چون نقاش خوبی بودم
    ولی هیچ وقت رویاهایم واقعی نشد
    زندگی همین است
    چه نقاش باشی چه نباشی
    رویاهایت واقعی نمیشود که نمیشود که نمیشود
    جواب داره
    ولی نمیدونم چی بگم....!
    آها یا دم اومد
    موســـــــــــی
    عصایت را قرض میخواهم
    برای دلم که بی گدار به آب زد......
  • قابهایی از دنیای اطرافم
  • نقاشیم تعریفی نداره !!!!!!!!خودت راهتو بکشو برو....
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">