پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف
پیام های کوتاه
  • ۱۰ تیر ۹۲ , ۰۹:۳۷
    غم...
آخرین مطالب
آخرین نظرات
يكشنبه, ۱۷ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۰۷ ق.ظ

به پرواز در آمدنم...

من همان 'ای' بی کلاهی بودم
که با 'ب' بودنت
به 'پ' پرواز رسید
  • محمد علیزاده

دل نوشت

نظرات  (۷)

افرین ...
:)

قشنگ بود..

هی....
سلام

مطلب شما در "tobenvis.com" درج گردید.

منتظر حضور بعدی شما و ارسال مطالب زیبایتان هستیم

توبنویس : tobenvis.com

سلام       

تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتان به سایت "حرف تو"
"به پرواز در آمدنم...
"
با آدرس: http://harfeto.ir/?q=node/13672 
در این سایت انتشار یافت.
چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.
هدیه سایت حرف تو به شما:

"از امام رضا (علیه‌السّلام) درباره منزلت حضرت معصومه پرسیده شد، فرمودند: هر که او را زیارت کند اهل بهشت خواهد بود."

یا علی

الف ..ب..پ
قشنگ بود
  • قابهایی از دنیای اطرافم
  • دلم دیگر به زندگی گرم نیست
    مادر می‌گوید : باید کمی به خودت برسی !
    اما چگونه ؟ وقتی از هر طرف میروم به تو می‌رسم ؟!

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">