پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف
پیام های کوتاه
  • ۱۰ تیر ۹۲ , ۰۹:۳۷
    غم...
آخرین مطالب
آخرین نظرات
شنبه, ۹ شهریور ۱۳۹۲، ۰۲:۰۲ ب.ظ

خانه ی عشق...

تو با من به شهر عشق بیا

خانه اش با من

  • محمد علیزاده

دل نوشت

نظرات  (۶)

باش سریعتر: 4رقم آخرش پیدا شد...

پاسخ:
moiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiin
حالا اجباری؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
راستی یادم رفت .گفتم بروزم اما نیومدین.چر!!!!!!!!!!!!!!!!!
اما من اومدم با ایتکه نگفتین بروزین.

سلام

مطلب شما در سایت "
tobenvis.com"

منتشر گردید

منتظر حضور بعدی شما و ارسال مطالب زیبایتان هستیم

توبنویس جایی برای نخبگان و ارزشی نویسان ...
 




توبنویس :
tobenvis.com

  • فرشته ابراهیمی
  • خونه اجاره ای؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
    من که نمیام. باید بخری سندشم 6 دانگ به نام خودم باشه......
    بععععععععععععععله

    سلام     

    تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتان به سایت "حرف تو"
    "خانه‌ی عشق...
    "
    با آدرس: http://harfeto.ir/?q=node/13326 
    در این سایت انتشار یافت.
    چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.
    هدیه سایت حرف تو به شما:

    "امام صادق (علیه‌السّلام): برادران سه گروهند: آن‌که با جان همراهی میکند، دیگری آن‌که با مال یاری میرساند و این دو گروه در برادری صادقند؛ و سومی آن‌که از تو وجه معاش میگیرد و تو را برای اندکی لذّت و خوشی میخواهد، او را مورد اعتماد مدان."

    یا علی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">