پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف
پیام های کوتاه
  • ۱۰ تیر ۹۲ , ۰۹:۳۷
    غم...
آخرین مطالب
آخرین نظرات
جمعه, ۱ شهریور ۱۳۹۲، ۱۲:۲۷ ب.ظ

انتهای او...

او به من گفت:

تا آخرش با تو هستم

حالا نمیدانم من ساده بودم

یا او زود به انتها رسید!

  • محمد علیزاده

دل نوشت

نظرات  (۴)

سلام
+با مطلبی در مورد شهید پلارک درخدمتیم
منتظر نظرات مفید شما
*یا زهرا*

به به.....

ممنون که افتخار دادین...

پاسخ:
خواهش میکنم

سلام

 

مطلب شما در "tobenvis.com" درج گردید.

 

منتظر حضور بعدی شما و ارسال مطالب زیبایتان هستیم

 

توبنویس جایی برای نخبگان و ارزشی نویسان ...

 

هدیه توبنویس به شما افسر جنگ نرم :

 امام صادق علیه السّلام فرمودند: 


العَامِلُ عَلَی غَیرِ بَصیرَه کالسَّائِر عَلی غیر الطَّریق و لا یَزیدُهُ سُرعَهُ السَّیر مِنَ الطَّریق إلاّ بُعدَاً ؛ 


«آن که بدون بصیرت در مسیری قدم برمی دارد مانند کسی است که بیراهه می رود و سرعت او جز بر دوری اش از مقصد نمی افزاید.» 


امالی صدوق، ص 421.


توبنویس : tobenvis.com

جدیدا همه ساده شدن ....
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">