پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف
پیام های کوتاه
  • ۱۰ تیر ۹۲ , ۰۹:۳۷
    غم...
آخرین مطالب
آخرین نظرات
جمعه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۲، ۰۳:۲۰ ب.ظ

عمر خودکارم...

از خودکارم خجالت میکشم
که آخرین لحظات عمرش را هم
پای درد دل های من جان میدهد
  • محمد علیزاده

دل نوشت

نظرات  (۳)

چرا خجالت!
شاید خودکارت به این موضوع افتخار میکنه
سلام
چند صباحیه که خونه ای ساخته ام برای دلم
خواستم خونه ی امیدم باشه
خواستم از خونه ی امیدم ، دریچه ی امیدی برا همنوعانم باز کنم
دریچه ای به دریای بیکران عشق به خدا....
دعوتید به خونه ی دلم
منتظر حضور گرمتون هستم

سلام     

تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتان به سایت "حرف تو"
آخرین قطرات..."
"
با آدرس: http://harfeto.ir/?q=node/11619 
در این سایت انتشار یافت.
چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.
هدیه سایت حرف تو به شما:

"امام خامنه‌ای (حفظه‌الله): مردم ایران به عنوان متولّیان روز قدس، باید کارى کنند که براى دیگر ملتها سرمشق شود."

یا علی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">