پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف
پیام های کوتاه
  • ۱۰ تیر ۹۲ , ۰۹:۳۷
    غم...
آخرین مطالب
آخرین نظرات
چهارشنبه, ۹ مرداد ۱۳۹۲، ۰۱:۲۱ ق.ظ

وجود...

می گویند بس است

این همه در به دری

کمی به خودت بیا!!

نمیدانند هر بار که به خودم رو می آورم

آخر سر از وجود تو در می آورم!

  • محمد علیزاده

دل نوشت

نظرات  (۸)

  • محمد حسن بشری موحد
  • ++
    افرین...

  • محمدصادق برجیان
  • یا نُورَ النّوُرِ
    یا مُنَوِّرَ النّوُرِ
    یا خالِقَ النّوُرِ
    یا مُدَبِّرَ النّوُر ...
    یا نوُرَ کُلّ النوُر...

    ای نور روشنی ها،
    ای روشنی بخش نورها،
    ای آفریننده ی نور،
    ای نظام بخشنده نور،
    ای روشنی هر نور...

    دعاء جوشن کبیر، بند 48
    .
    .
    .
    التماس نور!
  • رسول سالارکریمی
  • سلام
    جمله زیبایی بود...
    لذت برم
    پاسخ:
    ممنونم

    سلام علیکم

    خیلی زیبا.

    در دل به قدر ذره نگنجد خیال غیر/کز مهر او پر است ضمیر منیر ما.


    موفق باشید./

    حواسم را هرکجا پرت میکنم باز کنار تو میفتد...
    حواسم را هرکجا پرت میکنم باز کنار تو میفتد...
  • حسام محرابیان
  • زیبا بود.
    آفرین آقا محمد...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">