پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف
پیام های کوتاه
  • ۱۰ تیر ۹۲ , ۰۹:۳۷
    غم...
آخرین مطالب
آخرین نظرات
شنبه, ۲۹ تیر ۱۳۹۲، ۰۲:۳۵ ب.ظ

حبس ابد حضورت...

زندگی بی حضور تو زیباست

یعنی در خیال آزادی

ولی در حبس ابد خاطراتی

  • محمد علیزاده

دل نوشت

نظرات  (۳)

  • مجتبی قره باغی
  • سلام
    قشنگه
    پاسخ:
    ممنون داداش
  • بیست و چهار
  • قشنگ بود
    موفق باشید
    پاسخ:
    ممنون

    سلام     

    تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتان به سایت "حرف تو"
    "حبس ابد حضورت...
    "
    با آدرس:  http://harfeto.ir/?q=node/10812
    در این سایت انتشار یافت.
    چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.
    هدیه سایت حرف تو به شما:

    "پیامبر خدا (صلّى‌الله‌علیه‌وآله): امّا حسن، او پسر من و فرزند من و پاره تنم و روشنایى چشمم و نور دلم و میوه قلبم است. او سرور جوانان اهل بهشت و حجّت خداوند بر امّت است. دستور او دستور من، و گفته او گفته من است. هر کس از او پیروى کند، از من است و هر کس نا فرمانیش نماید، از من نیست."

    یا علی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">