پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف
پیام های کوتاه
  • ۱۰ تیر ۹۲ , ۰۹:۳۷
    غم...
آخرین مطالب
آخرین نظرات
دوشنبه, ۳ تیر ۱۳۹۲، ۱۱:۰۹ ق.ظ

باور من...

انگار این قانون طبیعت است

زخم که میخوری اعتمادت سست میشود

و باورت بوی توهین میگیرد

  • محمد علیزاده

دل نوشت

نظرات  (۵)

پیک صبا دارد به لب از شوق دیدار این سخن
بادا مبارک مقدمت یا سیدی! یابن الحسن...

سلام

با عرض پوزش و از روی دوستی

"توحین" اشتباه تایپی دارد

"توهین درست است"

پاسخ:
سلام دوست عزیز
از تذکر و اصلاحتون ممنونم
وباز هم عالی !
یاعلی
زخم که میخوری دیگر برای شنیدن ناله هایت هم به کسی اعتماد نداری حتی  گاهی به گوش خودتت 
چه برسد به مرهم

سلام

تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتان به سایت "حرف تو"
"باور من..."
با آدرس: http://harfeto.ir/?q=node/9423 
در این سایت انتشار یافت.
چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.
هدیه سایت حرف تو به شما:

"امام مهدی (عجّل الله‌تعالی فرجه‌الشریف): من بقیّة‌اللّه (باقیمانده حجّت‌های خدا) در زمینم و از دشمنان او انتقام می‌گیرم."

یا علی
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">