پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف
پیام های کوتاه
  • ۱۰ تیر ۹۲ , ۰۹:۳۷
    غم...
آخرین مطالب
آخرین نظرات
شنبه, ۱ تیر ۱۳۹۲، ۰۱:۲۵ ب.ظ

تنهاییم...

به تنهاییم گفتم
برایم کافیست
که من یک نقطه دارد
و تو...
  • محمد علیزاده

دل نوشت

نظرات  (۶)

  • کلید بهشت
  • آنگاه که دوست داری کسی  همواره به یادت باشد
    به یاد من باش که من همواره به یاد تو هستم(بقره.152)
    خیلی زیبا بود !
    یاعلی
  • عارف‌حسین
  • نه قشنگ بود؛ خوشم اومد (:
    به ما هم سر بزنید
  • رقیه نادری
  • به پندار تو : جهانم زیباست ، جامه ام دیباست ، دیده ام بیناست ، زبانم گویاست ، قفسم هم طلاست ، به این ارزد که دلم تنهاست
    خوش به حال تنهایی تو 
    چو که تنهایی من
    حتی من را هم ندارد

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">