پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف
پیام های کوتاه
  • ۱۰ تیر ۹۲ , ۰۹:۳۷
    غم...
آخرین مطالب
آخرین نظرات
پنجشنبه, ۳۰ خرداد ۱۳۹۲، ۰۳:۴۶ ق.ظ

سجده ی شیطان...

گاهی فکر میکنم

راست گفت شیطان!!

انسان ها ارزش سجده ندارند

  • محمد علیزاده

خدا

نظرات  (۶)

  • شهید گمنام
  • من نیز همین فکر ها را دارم ...
    اما چه کنم اگر که انسان هستیم ...
    نه فک نکن
    خدا بزرگه:)
  • محمد دنیوی زاده
  • البته البته

    ------------------------------------

    آقا امروز هم غروب پنجشنبه میرسه گلزار شهدا فراموش نشه /حقیر رو هم دعا کنید
    درباره انسان های ین دوره زمونه، شاید...
    ولادت حضر علی اکبر(ع)و روز جوان بر شما مبارک....یاعلی
    انسان ارزش سجده ندارد یا فرمان ارزش اطاعت
    آن هم فرمان ربت
    اصلا آنها انسان نیستند انگار
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">