پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف
پیام های کوتاه
  • ۱۰ تیر ۹۲ , ۰۹:۳۷
    غم...
آخرین مطالب
آخرین نظرات
يكشنبه, ۲۶ خرداد ۱۳۹۲، ۰۷:۴۲ ب.ظ

در پشت پلک چشمانت...

گفت کجایی؟؟!

گفتم در پشت پلک چشمان بسته ات

  • محمد علیزاده

دل نوشت

نظرات  (۷)

  • پرده اسرار
  • سلام همسنگر

    وقتتون بخیرو خوشی

    امیدوارم بعد از این همه مون بتونیم عزممون رو بالا ببریم تا بتونیم ایمان و اسلاممونو حفظ کنیم

    راستی دوست من ....تعداد لینک های وبم افزایش پیدا کرده و خیلی هاش نمایش داده نمیشن

    شما میدونین چطوری میتونم تعداد نمایششونو بیشتر کنم
    از داخل مدیریت وبم فقط اجازه 99 تا رو دارم

    راه دیگه ای داره ....؟؟؟؟؟؟؟
  • سید امیر حسین حجازی
  • با مطلبی در مورد آقای دکتر روحانی در خدمتیم یا حق مشتلق نظراتون
    اللهم عجل لولیک الفرج
    حواسمون باشه رهبرمون رو توی این 4سال تنها نذاریم
    یاعلی
    باولایت
    تاشهادت
    و تو هم پشت پلک چشمانم هستی همیشه جلو چشمانم
    خواب و بیداری
    پس برای دیدنت
    این چشم ها را
    باید بارانی کرد!
    زیباست، زیبا...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">