پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف
پیام های کوتاه
  • ۱۰ تیر ۹۲ , ۰۹:۳۷
    غم...
آخرین مطالب
آخرین نظرات
شنبه, ۲۵ خرداد ۱۳۹۲، ۱۱:۱۵ ق.ظ

مشق دلتنگی...

مهدی جان

تو آواز سکوتت را بخوان

و من مشق دل تنگیم را ورق میزنم

  • محمد علیزاده

امام زمان(عج)

نظرات  (۸)

تقصیر من است اینکه که کم می ایی
هرگاه شدم اسیر غم می ایی
این جمعه و این روز ان روز بهانست
ادم بشوم سه شنبه هم می ایی
  • رقیه نادری
  • قویم دلم این روزها ثانیه شمار است برای میلادت

    بهانه ام امسال دیگر خودت بیا تا با خودت به جشن بنشینیم

    سالروز آمدنت را

    دلبستگی به یار را می فهمیم
    درد دل بی قرار را می فهمیم
    یک عمر اسیر صف نانیم آقا
    ما معنی انتظار را می فهمیم
    و من مشق گریه ام را
    هق هق  می نویسم
    آفرین زیباست...
    السلام علیک یا بقیه الله فی ارضه...
    احسنت
    زیبا هم پست
    هم وبلاگ
    وبلاگ تو هم آب روغن قاطی کرده بود فکر کنم مثل وبلاگ من!
    پاسخ:
    آره
    قالب اصلی وبلاگ  خودم قاطی کرده
    در حال بررسی مشکلیم
    ;
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">