پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف
پیام های کوتاه
  • ۱۰ تیر ۹۲ , ۰۹:۳۷
    غم...
آخرین مطالب
آخرین نظرات
يكشنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۲، ۰۹:۲۲ ق.ظ

تیشه به ریشه ی زهرا(س)...

باغبان نبود

که تیشه افتاد به ریشه ی یاس باغبان

  • محمد علیزاده

حضرت زهرا(ص)

نظرات  (۶)

سلام با شعری در وصف خودم به روزم
خوشحال میشم سری به وبلاگ من هم بزنید .
پست جدید گذاشتم
و حالا چندین سال است که منتظر باغی پر از یاسم
و تا عطر یاس نوزد اینجا جهنم است!
سلام.وب زیبایی داری تبریک..خوشحال میشم به منم سر بزنی...

یا نور

من گم شدم! تو آینه ای گم نمی شوی
وقتش شده بیایی و پیدا کنی مرا
این بار با نگاه کریمانه ات ببین
شاید غلام خانه زهرا کنی مرا

برآنیم تا هدیه ای ناچیز به محضر مولا صاحب العصر و الزمان (عج)، به مناسبت میلاد با کرامتشان داشته باشیم، از شما دعوت می شود به قافله منتظران پیوسته و صف منتظران طلوع فجر چهاردهمین اختر را مزین به حضور خود نمایید. باشد که امیر دلها از ما قبول نموده و ما را در جمع منتظران حقیقی خویش جای دهد.
یا علی ع

السلام علیک یا فاطمه الزهرا...
جمله زیبایی بود...خیر ببینید
  • شهید گمنام
  • سلام، میلاد باسعادت سیدالشهدا ع مبارک باد.
    بروز شده ایم با طرح میلاد آب ...

    منتظر دیدگاه های ارزنده تان هستیم.
    یاعلی
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">