پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف
پیام های کوتاه
  • ۱۰ تیر ۹۲ , ۰۹:۳۷
    غم...
آخرین مطالب
آخرین نظرات
چهارشنبه, ۸ خرداد ۱۳۹۲، ۱۰:۱۵ ب.ظ

مستمع من...

حمام که میروم

من میشوم مداح

دوش هم میشود مستمع

  • محمد علیزاده

خدا

نظرات  (۷)

مداح نه خواننده
مستمع نه رقاص

پاسخ:
فکرت منحرف دیگه...
آی گفتی
شنگول چون میشناسمت اینو بت گفتم
الکی اسم مداح روبا خودمون یدک نکشیم
موافقم با مخلص !
اهصنط
پاسخ:
ممنون
جالب بود!!!!
پاسخ:
ممنون
همه همینن .......
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">