پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف
پیام های کوتاه
  • ۱۰ تیر ۹۲ , ۰۹:۳۷
    غم...
آخرین مطالب
آخرین نظرات
دوشنبه, ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۰۹:۱۹ ق.ظ

سازمان امنیت دلی...

به فکر ساختن سازمانی در دلم هستم
به نام سازمان امنیت دلی!!
  • محمد علیزاده

دل نوشت

نظرات  (۸)

  • نسل60 آزاد از این دنیا
  • مواظب باش بعد از مدتی نشود ساواک دلی...
    سلام...هر وقت ساختین ما رو هم خبر کنین...اگه جواب داد ما هم یه دونه بزنیم...یا علی
    براش یه دژبان هیکلی بزار
    بی مجوز سازمان نزن وگرنه پلمپ میشه.
    پاسخ:
    ahmado mizaram
    فکر میکنم فکر خوبی باشد!
    مدیر مسئولش رو بخوای نخوای بایستی بزاری خدا
    جلساتش هم همیشه پشت در های بسته باشه
    آقا منم کارت تردد بخوام باید چه کنم !؟
    سلام سازمان خوبی باید باشه فکر کنم!!
    برا هرکی یکی لازمه!!
    در ضمن عید مولا علی بر شما مبارک باشه ان شاالله
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">