پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف
پیام های کوتاه
  • ۱۰ تیر ۹۲ , ۰۹:۳۷
    غم...
آخرین مطالب
آخرین نظرات
سه شنبه, ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۲:۳۱ ق.ظ

میلاد مادرم زهرا...

زهرا جان

تلخی شهادت باعث شد

شیرینی ولادتت را فراموش کنم

  • محمد علیزاده

حضرت زهرا(ص)

نظرات  (۱۲)

حلاوت شهادت
شیرینی میلاد را بی معنی کرد!

شهادت احلی من العسله در این خاندان
چه شد که تصمیم گرفتم کاندیدای "انتخوابات" شوم؟؟
منتظر حضورتون هستم!!!
حاضری به من رای بدی؟؟
خوش امدی
آمدی که مادری کنی به عالم مادر
  • لایتنـــــــــاهی
  • الا یا حضرت مادر! نگاهیـــــــــــ...
    ما بی خیال سیلی مادر نمی شویم
    خـیل محبـانِ تو خشنود چنین
    چون حـاکمه بر جنان شدی زهرا جان

    ----------------------------------------------

    ولادت حضرت فاطمة الزهرا(س)بر محبین این حضرت تهنیت باد.
    جهت تعجیل در فرج پسر فاطمه مهدی صاحب الزمان 5 صلوات
  • مسعود مرواری
  • مادر ما مادر تمومه عالمه...
    در بدترین جای دنیا هم که باشی وجود مادر آن جا را بهشت خواهد کرد. چون که با بهشت نسبت دارد. 
    با سلام خدمت دوست .
    عدم حضور شما در وبلاگ استیضاح باعث حذف گرمای حضورتان در وبلاگ شده است.
    با مطالب جدید منتظرتونم


    ...
    سلام.. تشکر از شما به خاطر ارسال مطلبتون در "حرف تو"

    در این سایت انتشار یافت.

    چشم به راه مطالب خوب شما هستیم.

    هدیه سایت حرف تو به شما:

    حالا می شود فهمید که چرا قبر مولا امیر المومنین نزدیک 100 سال مخفی بود و چرا قبر مادر سادات زهرا سلام الله علیها هنوز هم مخفیست ... 
    حالا که دشمن دون شرم و حیا ندارد/شکر میکنم خدا را "مادر" حرم ندارد

    به امید ظهور 

    یا علی (ع)

    [گل]
    آه !
  • مصطفی ...(پـیــاده رو )
  • یا زهرا -س-
    در پناه حضرت مادر
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">