پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف
پیام های کوتاه
  • ۱۰ تیر ۹۲ , ۰۹:۳۷
    غم...
آخرین مطالب
آخرین نظرات
جمعه, ۶ ارديبهشت ۱۳۹۲، ۱۱:۲۹ ق.ظ

مخاطب خاص...

آینه بغل ماشین هم نشدیم

که مخاطبامون از اون چیزی که

فکر کنیم بهمون نزدیکتر باشن!!!

  • محمد علیزاده

دل نوشت

نظرات  (۹)

هر روز باصدای مادر بیدار میشوم ..
امروز ...!؟

نیازمند دعای گرمتان جهت شفای مادرم هستم ...

سلام

 

مطلب شما در"tobenvis.com" منتشر گردید

 

منتظر حضور شما و ارسال مطالب زیبایتان هستیم

 

توبنویس جایی برای نخبگان و ارزشی نویسان ...

 

 

توبنویس : tobenvis.com

شرمندتم آقا محمد بزرگی شماست که ما کوچیک ترها نمیرسیم به شما
آینه بغل نیسوووووووون شی خوبه؟!!

خاکی باشیم همه نزدیکن . . .
ساروی ریکا
 راست میگه
خاکی باشیم همه نزدیکن . . .
  • مرتضی امیرحسینی
  • سلام علیکم آقای علیزاده


    روی خوبت آیتی از لطف بر ما کشف کرد/زان زمان جز لطف و خوبی نیست در تفسیر ما


    "خواندن کتابهای خوب، تفکر در راز آفرینش،همنشینی با دوستان و گردش در طبیعت برای خوشبختی ما کافی است." (جان راسکین)

    موفق باشید./

    به خدا گفتم بیا جهان را قسمت کنیم
    آسمون واسه من
    ابراش مال  تو
    دریا مال من
    موجش واسه تو
    ماه مال من
    خورشید مال تو
    خدا خندید وگفت:بندگی کن،همه دنیا مال تو....من هم مال تو
  • درانتظار ققنوس
  • گفتم: خدایا از همه دلگیرم گفت: حتی از من؟

    گفتم: خدایا دلم را ربودند  گفت: پیش از من؟

    گفتم: خدایا چقدر دوری    گفت: تو یا من؟

    گفتم: خدایا تنها ترینم       گفت: پس من؟

    گفتم: خدایا کمک خواستم  گفت: از غیر من؟

    گفتم: خدایا دوستت دارم   گفت: بیش از من؟

    گفتم: خدایا اینقدر نگو من گفت: من توام تو من...

  • یک اخرالزمانی
  • سلام

    خدا قوت

    کارتون عالی هسته

    خوشحال میشوم به وبلاگ منم سر بزنید

    یا علی

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">