پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف
پیام های کوتاه
  • ۱۰ تیر ۹۲ , ۰۹:۳۷
    غم...
آخرین مطالب
آخرین نظرات
شنبه, ۳۱ فروردين ۱۳۹۲، ۰۳:۰۹ ق.ظ

کاستی های من...

کاستی های من
نشانه ی بی توجهی خدا به من نیست
بلکه نشانه ی بی توجهی من به خداست
  • محمد علیزاده

خدا

نظرات  (۶)

من هم که چیزی ندارم پس شاید خیلی از او دورم هنوز
  • مسعود مرواری
  • جملات زیبایی هستند واقعا استفاده کردم . به وبلاگ بنده هم سری بزنید

    نشنیدن خیلی بهتر از ، بد شنیدن است!
    (مثل همین جمله ی بالا که می شود خوب شنید ، نشنیده گرفت ، یا بد شنید و...)
    http://s4.picofile.com/file/7733343652/DSC_0104.jpg
  • یا فاطمه الزهرا(س)
  • ز اخلاص، ایمان پذیرد کمال 
    بود نیّت پاک، دین را جمال‏ 
    به اکسیر اخلاص، قلب وجود 
    طلا گردد اندر رکوع و سجود...
    پس همین است دلیل ذره ذره نابود شدن های امروز!خالی شدن های امروز....زیادی خوش خواب شده ایم!خواب غفلت!
    سلام وبلاک زیبای دارین .امیدوارم موفق باشین.
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">