پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف
پیام های کوتاه
  • ۱۰ تیر ۹۲ , ۰۹:۳۷
    غم...
آخرین مطالب
آخرین نظرات
جمعه, ۳۰ فروردين ۱۳۹۲، ۱۲:۵۹ ق.ظ

آسمان تو...

شده ام پرنده ای که فقط
میتواند در آسمان تو پرواز کند!
  • محمد علیزاده

دل نوشت

نظرات  (۵)

  • یا فاطمه الزهرا(س)
  • و من چقدر این آسمان را دوست دارم...
    اگر پری برای پرواز مانده باشد
    آسمان حسینی بی کران است 

    پروازت مستدام باد...

    سلام


    با تشکر از شما به خاطر ارسال مطالبتون در سایت "tobenvis.com"


    مطلب شما در این سایت منتشر گردید .

    منتظر مطالب خوب شما و شرکت در نظر سنجی سایت هستیم...

    توبنویس جایی برای نخبگان...



    توبنویس :  tobenvis.com

    عجب !
    :) می خوای وساطتت کنم برگردی؟
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">