پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف
پیام های کوتاه
  • ۱۰ تیر ۹۲ , ۰۹:۳۷
    غم...
آخرین مطالب
آخرین نظرات
يكشنبه, ۱۸ فروردين ۱۳۹۲، ۰۳:۲۹ ب.ظ

مهاجرت به هیئت...

دوستی بعد از مدتی من رو توی صف نماز جماعت مسجد دید
گفت: چه عجب آقا محمد، از مسجد فرار کردی؟!!؟
گفتم کسی از خانه ی خدا فرار نمیکند، من از مسجد به هیئت مهاجرت کردم
  • محمد علیزاده

خدا

نظرات  (۲)

  • مرتضی امیرحسینی
  • سلام علیکم

    چه لطف بود که ناگاه رشحه قلمت/حقوق خدمت ما عرضه کرد بر کرمت!

    می دانستم که طاقت دوری من را ندارید!

    سالی پر خیر و برکت را برای شما و خانواده بزرگوارتان از درگاه خداوند آرزومندم.

    موفق باشید./



  • مصطفی شالباف
  • بابا مهاجر
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">