پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف
پیام های کوتاه
  • ۱۰ تیر ۹۲ , ۰۹:۳۷
    غم...
آخرین مطالب
آخرین نظرات
شنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۲، ۰۴:۱۱ ق.ظ

شب بخیر...

امشب هم گذشت کسی به ما شب بخیر نگفت

انشاالله فردا کسی باشد که به ما صبح بخیر بگوید!!

  • محمد علیزاده

دل نوشت

نظرات  (۸)

سلام
صب به خیر
اووووووووووووووووووووووووووخــــــــــــــــــــــی
ولی من دوست دارم
صبح فردا به امام زمان صبح بخیر بگویم...........
سلام

صبح و ظهر و شب عالی متعالی

برو حالشو ببر...

یاعلی
زیبا بود استاد

اللهم عجل لولیک الفرج

تمام شبها و روز هایت به خیر

 

این باشد برای شبهایی که کسی شب بخیر نگفت

سلام
قبه به روز است!
گاهی شب ها ارزوی پایان دارم تا ارزوی صبح
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">