پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف
پیام های کوتاه
  • ۱۰ تیر ۹۲ , ۰۹:۳۷
    غم...
آخرین مطالب
آخرین نظرات
شنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۲، ۰۲:۲۸ ق.ظ

آرزو های من...

آرزو میکنم دوست داشته باشی

از جمله دوستان بد و ناپایدار

برخی نادوست و برخی دوست دار

که دست کم یکی در میانشان دوست باشند

و چون زندگی اینگونه است برایت آرزو میکنم

که دشمن نیز داشته باشید ، نه کم و نه زیاد درست به اندازه

که گاهی باور هایت را مورد پرسش قرار دهند

که دست کم یکی از آنها انتقادش به حق باشد که بیش از حد مغرور نشوی


  • محمد علیزاده

سیاسی و اجتماع نوشت

نظرات  (۱)

ارزویت برایت آرزو می کنم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">