پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف
پیام های کوتاه
  • ۱۰ تیر ۹۲ , ۰۹:۳۷
    غم...
آخرین مطالب
آخرین نظرات
پنجشنبه, ۱۵ فروردين ۱۳۹۲، ۱۲:۵۲ ب.ظ

صبر مادرم زهرا...

کسی چه میداند
شاید آن حرامی میخواست با زدن مادرمان
فرصت نفرین هم ندهد
نمیدانست که مادرم زهرا بهترین زن جهان است!!
  • محمد علیزاده

حضرت زهرا(ص)

نظرات  (۴)

؟
آمد بهار و حیف که ما را بهار نیست
وین جرعه ها به کام دلم خوش گوار نیست
گفتم بهار آمد و پر شد جهان ز گل
دیدم که یار نامد و گفتم بهار نیست...

اللهم عجل لولیک الفرج...

یا حسین علیه السلام ...
زیبا بود
 امام خمینی (ره) :

ما نه از اقدام نظامی می‌ترسیم و نه از محاصره اقتصادی... 




توبنویس جایی برای نخبگان... 
توبنویس :  tobenvis.com

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">