پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف
پیام های کوتاه
  • ۱۰ تیر ۹۲ , ۰۹:۳۷
    غم...
آخرین مطالب
آخرین نظرات
چهارشنبه, ۱۴ فروردين ۱۳۹۲، ۰۲:۲۱ ق.ظ

سایبان باران...

زیر باران چتر من گمگشته بود

برگه های شعرم ، سرپناهم گشته بود

خیس شدند آن برگه ها ، زیر باران آب شد

آن همه شعرم ، در لحظه ای نایاب شد

سایبانی  بر قرار ، در گوشه ای از آن گذار

پر امید و بی قرار ، من در پی اش همچون سوار

سایبانم را گرفتم تا نبردش دست باد

ناگهان دست تو بود در دست من

ای سایبان ، بارش باران برفتو سایبان دیگر نبود

حال من نشستم تا بیاید آنکه عشم را ربود

حال دریغ از بارش باران

دریغ اما چه سود

بار ها بارید بر من اما سایبان با او نبود


  • محمد علیزاده

دل نوشت

نظرات  (۶)

بسیار زیبا مخصوصا مفهومش عالی بود

یا نور
سلام بر شما

آمده ام نه از قافله ی ساکنان

                               منتظران

                                    بی تابان

بل از قبیله ی آریان – آری + ان –

                                 بهر خواندن حدیث چلچراغ آمده ام .

به روزم با سایه روشن و منتظر کوک تاملتان !
 

[گل]

 

راستی" سایبان باران "را زیبا نوشته بودید اما گمان می کنم قسمتیش به اشتباه زبان محاوره شده هااا!

  


ما از تبار غیرت و احساس هستیم

ما تا قیامت داغدار یاس هستیم 

 ای دشمن ال علی برگرد برگرد 

 ما رهروان  حضرت  عباس هستیم 
  • ₪ بنـتـ الـهـدی₪
  • 20
  • از طرف پدری مهربان
  • با سلام و خسته نباشید
    سال نوتون مبارک
    با کمال احترام از شما دعوت می شود در ختم قرآن که  از 1اردیبهشت شروع می شه شرکت فرمایید
    اگه تمایل به شرکت دارید سریع اعلام نمایید تا فرم را ارسال کنم
    هر روز توسط هر فرد حداقل 1 حزب خوانده می شود و اعضاحداکثر 120 نفر هستند و در پایان هر روز قرآن یک دور می شود
    هر فرد بعد از 120 روز قرآن را یک دور کامل می کند
    علاوه بر ثواب ختم گروهی قرآن در هر روز در پایان 120 روز ختم فردی کرده
    لطفا به دوستان و خانواده خود نیز بگویید تا سریع اعضا جور شوند
    اگر مایلید یا اطرافیان مایل بودیند میل بزنید و تعداد حزب های خواسته شده را بگویید
    به دلیل پیش نیامدن سوء تفاهم : من از طرف و با همکاری و حمایت نویسنده پدر مهربان هستم بنابراین در مورد طرح فقط میل بزنید
     منتظرم حضور سبزتون هستم
    Mahdi_Zahra133@yahoo.com
    بله خوب
    چی بگم ؟
    شما درست می گی
    اما این زندگی گاهی نیاز به تامل داره
    وگرنه همه چی می ریزه بهم
    تو قرانم هست که می گه :
    خدا سرنوشت هیچ قومی رو الا به دست خودش تغییر نمی ده !!
    :)) درسته؟؟
    پاسخ:
    اگه تو قرآنه حتما درسته دیگه
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">