پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف
پیام های کوتاه
  • ۱۰ تیر ۹۲ , ۰۹:۳۷
    غم...
آخرین مطالب
آخرین نظرات
يكشنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۲، ۰۲:۳۷ ق.ظ

انبار دلم...

عشقت حکم باروت را برای انبار دلم داشت
جرقه , برای نابودی کافی بود
باز هم کودکیم کار دستم داد!!
  • محمد علیزاده

دل نوشت

نظرات  (۵)

و من الان کودکی زخمی ام
امان از کودکی...!
با سلام
و تشکر از شما بخاطر ارسال مطلبتون.
مطلب شما در سایت حرف تو انتشار یافت.
منتظر مطالب زیبای شما هستیم./

با سلام و خدا قوت

مطلب شما با آدرس:http://harfeto.ir/?q=node/6678


 در سایت حرف تو انتشار یافت

هدیه سایت حرف تو به شما:

حضرت علی (ع

)

 اگر کسی را به هنگام گناه دیدی فردا روز او را به چشم یک گناه کار نبین ، شاید سحرگاهان توبه کرده باشد

با سلام مطلب شما در سایت  زاهدانه درج شد /موفق و سربلند باشید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">