پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف
پیام های کوتاه
  • ۱۰ تیر ۹۲ , ۰۹:۳۷
    غم...
آخرین مطالب
آخرین نظرات
چهارشنبه, ۲۵ بهمن ۱۳۹۱، ۰۱:۳۰ ب.ظ

بازی با احساسات...

تو
نفر اول شدی
در بازی  با احساسات  من
 

  • محمد علیزاده

دل نوشت

نظرات  (۳)

هر اول شدنی جایزه ای دارد؛

جـایـــزه اول شدنت هم مبــــــارک!

نابود شدنم را می گویم...!

و من مثل همیشه اسباب بازی بودم

خسته که شدی دورم انداختی

سلام آقا محمد چاکریم

مخلصیم

عرض ارادت

تحویل بگیر ما کوچیکا رو هم

پاسخ:
بزرگوارید آقا سید
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">