پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف
پیام های کوتاه
  • ۱۰ تیر ۹۲ , ۰۹:۳۷
    غم...
آخرین مطالب
آخرین نظرات
جمعه, ۲۰ بهمن ۱۳۹۱، ۰۹:۳۰ ب.ظ

من...

من

چه واژه ی شگفت انگیزیست

بد طور آدم را قلقلک میدهد!

  • محمد علیزاده

دل نوشت

نظرات  (۵)

ببخشید ولی لعنت به من
پاسخ:
اختیار داری آقا سید
اینطوری نفرمایید
من را غرق کنیم در او..

طیب الله انفسکم

ای کاش این من، او شود!
20
یا حکیم
سلام بر شما

ده روز لباس های وطن دوستی 100 سال را از نظر گذراندیم ، تا مگر بفهمیم ریشه ی خیلی از رفتارهای خوب و بد جامعه کنونی از کجاست ... تا بفهمیم ابهام کلمه ها و غفلت در آموزش ها کجاست . تا لا اقل از این به بعد هر کداممان(معلم ، مادر ، پدر ، فرزند و ... ) در هر جایی که هستیم در مقابل این غفلت ها بایستیم . زیرا که

دوست دارد یار این آشفتگی / کوشش بیهوده به از خفتگی

با آخرین " لباس های وطن دوستی در دهه های 1350 و 1360 بر تن ما "به روزم و منتظر کوک توجهتان هستم .
 
راستی قلقک دردناکیه !
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">