پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف
پیام های کوتاه
  • ۱۰ تیر ۹۲ , ۰۹:۳۷
    غم...
آخرین مطالب
آخرین نظرات
دوشنبه, ۱۶ بهمن ۱۳۹۱، ۰۷:۲۴ ب.ظ

دنیای من...

دنیایم را به لبخند امام زمانم هدیه میکنم

ترسی نیست,مهدی(عج) شاد باشد دنیا میشود مال من

  • محمد علیزاده

امام زمان(عج)

نظرات  (۴)

بابا...
آقای مـــــــن
دنیای مــــــن
الهم اجعل محیای محیای مــــــن
من.....
مهدی بیا بس است....
  • ✿بنـتـ الـهـدی✿
  • شاید...
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">