پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف
پیام های کوتاه
  • ۱۰ تیر ۹۲ , ۰۹:۳۷
    غم...
آخرین مطالب
آخرین نظرات
پنجشنبه, ۲۸ دی ۱۳۹۱، ۱۰:۲۹ ق.ظ

اتاق من...

وقتی با نیت تو خلوت میکنم

اتاقم مقدس ترین جا میشود

  • محمد علیزاده

خدا

نظرات  (۲)

  • نسل60 آزاد از این دنیا
  • وتنها فکر توست که مایه آرامش من است

    ای کاش جسمت هم بود.........

    سلام ببخشید چند وقت نبودم جمله هات مثل همیشه خیلی قشنگه از این به بعد زیاد میام  ممنون که بهم سرمی زنی

    موفق باشی

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">