پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف
پیام های کوتاه
  • ۱۰ تیر ۹۲ , ۰۹:۳۷
    غم...
آخرین مطالب
آخرین نظرات
چهارشنبه, ۲۷ دی ۱۳۹۱، ۰۱:۰۴ ب.ظ

فراق یوسف...

هر گاه فقیری را دیدیم ، یادمان باشد

که یعقوب بخاطر کمک نکردن به فقیری

به فراق یوسف دچار شد



  • محمد علیزاده

سیاسی و اجتماع نوشت

نظرات  (۵)

چقدر ساده از کنار هرچیزی رد می شیم
خیلی راحت فرصت ها رو از دست می دیم و
خیلی راحت همه چی تموم می شه و ما ..... خوابیم
:((
و تقدیر ما هم اینچنین شد
بخاطر کمک به گدای سر کوچه
به فراقش دچار شدیم.....

آنقدر کمکش کردم که اوضاعش خوب شد و گدایی را کنار گذاشت...........
فراق با  "ق" نه با "غ"
ببخشید
پاسخ:
عزیزم
هر دوش درسته
چطور ؟
پاسخ:
من چند تا جا مطالعه کردم
هم باغ نوشتن هم با ق
اما به هر حال از دلسوزیت ممنونم داداش
یعنی نبود یا بود؟
سازگارو می گم

پاسخ:
چی؟!!
منظورت رو نفهمیدم!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">