پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف
پیام های کوتاه
  • ۱۰ تیر ۹۲ , ۰۹:۳۷
    غم...
آخرین مطالب
آخرین نظرات
يكشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۱، ۰۵:۳۹ ب.ظ

پیراهن مشکیم...

امروز پیراهن مشکیم را تا کردم و در کمد گذاشتم

و از خدا خواستم تا رخصتم دهد تا فاطمیه هم عزا دار مادرم شوم

  • محمد علیزاده

حضرت زهرا(ص)

نظرات  (۷)

  • مصطفی شالباف
  • ان شاءالله

    سخت است ببینی

    بعد از دوماه پیراهنی غیر مشکی بر تن داری

    خدایا این پیراهن حاصل یک عمر نوکریست

    کفنم گردان آنرا..........

  • نیما عتیقی
  • یکی بم گفت پیامبر گفت که پیامبر فرمودند که هر کس به من بگه ربیع اومده میره تو بهشت گفتم که اونموقع هنوز فاطمش سیلی نخورده بود .
  • نیما عتیقی
  • یکی دیگه بهم گفت که چرا هنوز پیرهن مشکیت رو در نیاودی بهش گفتم که اگه باید پیرهن مشکبمون رو در بیاریم پس چرا هنوز فلکه آب مشهد رنگش زنگ خونه ؟
  • نیما عتیقی
  • تازشم پیرهن مشکی رو باید 9 ربیع در بیارم !
    آفرین خوب کردی درآوردی
    ولی شاید یکی دلش عزادار باشه نتونه دربیاره
    اوووووووووووووووووووووووووون دیگه چه بچه باحالی باشه
    جای تعجبم داره دیدن این آدما تو این زمونه
    خدا قوت برادر.ان شاء الله که همیشه امام زمانی باشی 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">