پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف

از دست همه خسته شدم البته مقصر خودمم چون با هر کسی دست دادم

پاراگراف
پیام های کوتاه
  • ۱۰ تیر ۹۲ , ۰۹:۳۷
    غم...
آخرین مطالب
آخرین نظرات
چهارشنبه, ۱۳ دی ۱۳۹۱، ۰۷:۵۹ ق.ظ

عاشق نام و یاد حسین(ع)...

نام تو از نام خورشید شاهی میکند
یاد تو این قلب من را سخت عاصی میکند
شوق آن دارم بتابد مهر تو بر این دلم
مینشینم در رهت ، عشق بازی میکنم

نظرات  (۲)

یک نفر دارد تَهِ انبار شاعر می‌شود / بعدِ دل دادن به یک آچار شاعر می‌شود
یک نفر هم مثل من در حال رفتن روی سِن/موقع سوت و کف حضّار شاعر
می‌شود
در خصوص مولوی برخی ادیبان گفته‌اند: /«او پس از یک عالمه اِصرار، شاعر می‌شود»
 چون که می‌داند ندارد آب و نانی شاعری /عاقبت هم از سر اجبار شاعر می‌شود
 بس که اخبار طرب انگیز دارد مملکت /عاقبت گوینده‌ اخبار شاعر می‌شود
بی سحر هر کس بگیرد روزه در ماه صیام /نیم ساعت مانده تا افطار، شاعر می‌شود
صد عوارض هست در بیکاری نسل جوان /اولیش این: آدم بیکار شاعر می‌شود
 روزگاری از محبّت خارها گل می شدند /تازگی‌ها از محبّت خار شاعر می‌شود
 دائما شعر از گل و بلبل سراید آن که او /داخل شلوارک گلدار شاعر می‌شود
 دیده‌ای سردارها را در امور مختلف /این یکی را هم ببین: سردار شاعر می‌شود!
 ناشری که تاکنون یک بیت از او نشنیده‌ایم /موقع چاپ همین اشعار، شاعر می‌شود
 شعر من یک وِرد جادویی‌ست! می‌بینید که؟!/هر کسی آن را کند تکرار، شاعر می‌شود!
 هیچ کاری نیست آسان‌تر ز شاعر ساختن /بعد ِ«شا» یک دانه «عِر» بگذار، «شاعر» می‌شود
 کلّه‌ی یک غیرِ شاعر را فرو کن زیر آب /وِل نکن! تا هفتصد بشمار، شاعر می‌شود
یا حق
سلام بر شما
و حسین کشته ی اشکهاست ... هر قطره ای برای او دریاست...
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">